Rozdávanie múky a cestovín nie je o marketingu, tvrdí Simon

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Štát predáva pôdu pre Volkswagen
Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Zsolt Simon na tlačovej besede informoval o predaji štátnej pôdy spoločnosti Volkswagen. Táto investícia povedie k vytvoreniu až do 400 nových pracovných miest. Foto: SITA/Jozef Jakubčo

BRATISLAVA 27. februára (WEBNOVINY) – Rozhodnutie vlády rozdať chudobným 45-tisíc ton múky a bezvaječných cestovín z intervenčných zásob pre ľudí v hmotnej núdzi nie je marketingovým ťahom. Zdôraznil to v dnešnej diskusnej relácii Slovenskej televízie O päť minút dvanásť minister pôdohospodárstva Zsolt Simon. „Je mi trošku ľúto, že celá situácia v informovaní o tom, aké kroky vláda pripravuje, bola zneužitá,“ vyhlásil. Ako pripomenul, vláda Ivety Radičovej nastúpila do rozbehnutého vlaku, lebo použitie intervenčných zásob obilia na humanitárne účely bolo ešte rozhodnutím vlády Roberta Fica (Smer-SD).

Naopak, podľa podpredsedu Smeru-SD Petra Kažimíra to bol marketingový ťah, ktorý však nevyšiel. Ako podotkol, opozícia nekritizuje program Európskej únie, cez ktorý takúto pomoc krajinám poskytuje, ale spôsob komunikácie súčasnej vlády a spôsob, ako chce s tým naložiť. Nepáči sa mu, že vláda to zverejnila práve v období, keď vyšli von informácie o zvyšovaní cien potravín. Označil to za urážajúce a necitlivé. Pripomenul, že uvoľnené intervenčné zásoby sú určené na humanitárne účely a v čase, keď sa predchádzajúca vláda do programu prihlásila, Slovensko sužovali povodne a ich následky a „bola tu istá humanitárna kríza.“ Kažimír je presvedčený, že dotované potraviny sa dajú využiť aj iným spôsobom, ako to plánuje urobiť súčasný kabinet.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Zsolt Simon
Firmy a inštitúcie MPRV Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR