Slovenský Pygmalios vstupuje na rakúsky trh

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Teamwork concept, business team working together
Thinkstock

BRATISLAVA 7. júla 2017 (WBN/PR) – Technologická firma Pygmalios oficiálne vstúpila na rakúsky trh. Zástupcovia spoločnosti sa zúčastnili na prestížnom odbornom podujatí LOC Retail Innovation Congress 2017, kde prezentovali prvú reálnu inštaláciu in-store monitoringu v obchodnej zóne Parndorf. Rakúski a nemeckí retaileri prejavili o technológie a analytiku veľký záujem.

Pygmalios sa stal partnerom spoločnosti LOC Place, ktorá sa zaoberá digitalizáciou fyzických obchodných priestorov. Združuje spoločnosti špecializujúce sa na indoor lokalizáciu, teda monitoringom pohybu v uzatvorených priestoroch. V rôznych nákupných centrách, outletoch a zónach, akou je napríklad Parndorf, realizujú funkčné ukážkové inštalácie technológií, ktoré si prípadní záujemci o ne môžu pozrieť naživo. LOC Place svojím spôsobom testuje technológie tak, aby klientom – retailerom ponúkla presne tie, ktoré sú vhodné pre daný sektor maloobchodu. Z pohľadu komplexnosti a použitých technológií má Pygmalios medzi partnermi LOC Place exkluzivitu pre retail. Môže sa tiež pochváliť prvou živou inštaláciou v Rakúsku v dizajnovej vinotéke Leo Hillinger (Weingut Hillinger Shop). Leo Hillinger je špičkové vinárstvo, ktoré ma vlastnú sieť niekoľkých vinoték v Rakúsku a Nemecku.

LOC Place sa zaoberá aj organizáciou odborných podujatí a seminárov. Na nedávnom LOC Retail Innovation Congress 2017 sa zúčastnilo viac ako 80 špičiek nemeckého a rakúskeho retailu a súvisiacich služieb. Konferencia bola rozdelená do dvoch blokov. V prvom, teoretickom, prebehli prednášky a v ďalšom, praktickom bloku, skupiny záujemcov navštívili konkrétne prevádzky s inštaláciami. „Z rozhovorov s potenciálnymi klientmi vyplynulo, že považujú za potrebné implementovať technológie pokročilej in-store analytiky a zberu dát. V ostrom konkurenčnom prostredí kamenných prevádzok a e-commerce si uvedomujú reálny prínos merania a analýzy dát. Mnohí na konferenciu prišli vybrať konkrétne riešenia,“ uviedol Milan Novota, generálny manažér firmy Pygmalios, s.r.o., ktorý počas Retail Innovation Congress 2017 prezentoval skúsenosti s monitoringom fyzického pohybu návštevníkov a meraním kľúčových dát.

Partnerstvo s LOC Place a účasť na konferencii vytvorili základ pre spoluprácu s veľkými hráčmi. O technológie a analytiku vyvinuté na Slovensku prejavili vážny záujem nadnárodné siete s módou, tovarom pre domácich majstrov aj reťazce s prevahou predaja potravín. Pygmalios tak spravil prvé kroky pri expanzii na nemecky hovoriace trhy.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať