SND vstúpilo do novej sezóny s nárastom návštevnosti

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Logo
Foto: Slovenské národné divadlo – SND

BRATISLAVA 16. októbra (WBN/PR) – Slovenské národné divadlo na začiatku aktuálnej 94. sezóny zaznamenalo priaznivejšie výsledky ako vlani, čo potvrdzujú aj hodnoty návštevnosti v uplynulom mesiaci, ktoré medziročne vzrástli o viac ako 37 %. Vyšší divácky záujem o našu prvú scénu sa pozitívne odrazil aj na tržbách, ktoré v porovnaní so septembrom 2012 dosiahli nárast o viac ako o 88 %.

Predstavenia

Návštevnosť

Tržby

 september 2012  11 896  84 875,18 €
 september 2013  16 341  159 866,80 €
nárast 4 445 74 991,62 €
nárast (%) 37,36

88,35

Zdroj: ORES

Aj keď na medziročný nárast návštevnosti a tržieb mal vplyv vyšší počet odohraných predstavení ako vlani, objektívnym ukazovateľom pozitívnych výsledkov je priemerná obsadenosť divadelných sál, ktorá v porovnaní so septembrom minulého roka stúpla zo 46 na úroveň 60 %.

Nárast návštevnosti nás teší, je spoločným dielom celého divadla. Súbory ponúkli divákom atraktívny program, na ktorý sme ich vhodným spôsobom pozvali prostredníctvom vydareného Dňa otvoreným dverí či Veľkou diváckou súťažou, ktorá prebieha až do konca októbra. Lepšiu návštevnosť nám generuje aj rekordný predaj abonentiek, ktorému sme tento rok venovali mimoriadnu pozornosť,“ povedal riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie SND Slovenské národné divadlo