Tip ako získať trvalý pobyt v Bratislave

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Shutterstock_58693714.jpg
Shutterstock

BRATISLAVA 27. marca 2018 (WBN/PR) – Svoje obchodné či súkromné aktivity smerujete na územie Bratislavy a potrebujete tu získať trvalý pobyt? Nemusí to byť jednoduché, najmä v prípade, že bývate v podnájme – jeho vlastník s týmto krokom totiž nemusí súhlasiť. Patová situácia, poviete si…Ale to je len zdanie, veď každá situácia má nejaké riešenie.

Dôvody na trvalý alebo prechodný pobyt v hlavnom meste Slovenska sa rôznia prípad od prípadu, no hlavnou motiváciou zväčša býva snaha o dôveryhodnú adresu trvalého bydliska či prístup do škôl, škôlok a nemocníc na území Bratislavy. V prípade, že máte s nadobudnutím trvalého pobytu v Bratislave problém, môžete si ho zriadiť virtuálne, na adrese k tomuto účelu určenej – to všetko vďaka službe, ktorú ponúka MojPoBox.sk.

Čo získate?

V prípade, že sa rozhodnete službu trvalého pobytu v Bratislave využiť, získate nie len možnosť operovať s konkrétnou adresou pri rôznych administratívnych úkonoch na úradoch, ale budete tiež môcť využívať vašim menom riadne označenú poštovú schránku na danej adrese. Poštový doručovateľ vám tak bude môcť bez problémov doručiť akúkoľvek poštu, o ktorú bude náležite postarané. Prostredníctvom SMS alebo emailovej notifikácie sa dozviete o príchode každej zásielky. A nie len to…

Žiadna pošta vám neunikne

Firma ponúka prepracovaný on-line evidenčný systém prijatej pošty v podobe aplikácie, vďaka ktorej si budete môcť z akéhokoľvek miesta na svete pozrieť kedy a aká pošta dorazila na vašu adresu. V zozname prijatej pošty nájdete údaje o type zásielky, odosielateľovi či dokonca fotku doručenej zásielky. Na vašu žiadosť je tiež možné zabezpečiť skenovanie doručenej pošty. Prebehne najneskôr do druhého pracovného dňa a výsledné skeny budú umiestnené v on-line systéme. Postup ako pracovať s aplikáciou si môžete pozrieť prostredníctvom Youtube kanálu MojeSidlo.sk.

Rozhodnite čo s listami

Čo sa listových zásielok týka, tie ostanú zatvorené až do vášho prevzatia, prípadne je možné vydať splnomocnenie na ich otvorenie (obsah opäť uvidíte prostredníctvom foto-dokumentácie zaslanej mailom). K službe trvalého pobytu sa viaže aj možnosť zaistenia doplnkovej služby preposielania prijatých zásielok na vami zvolenú adresu. Štandardne sa pošta preposiela raz do mesiaca, no je možné dohodnúť sa aj na častejších, dvojtýždňových alebo týždňových intervaloch.

Možné foto aj sken zásielok

Z údajov v on-line systéme niekedy nemusí byť jasné o akú zásielku sa konkrétne jedná. Takéto prípady je preto ideálne riešiť prostredníctvom služby fotenia doručenej zásielky, vďaka ktorej budete tú-ktorú zásielku presne vidieť a na základe videného rozhodnete, čo sa s ňou má ďalej stať. Minimalizuje sa tak riziko, že si necháte preskenovať, prípadne preposlať nesprávnu zásielku. Fotky zásielok je možné vidieť priamo v online systéme, prípade si ich môžete nechať poslať notifikačným emailom alebo SMS.

Ako vybaviť trvalý pobyt

Postup zriadenie trvalého pobytu nie je nijak zložitý a keď budete postupovať krok za krokom, nemôže dôjsť k omylu. Objednávku trvalého pobytu vybavíte prostredníctvom on-line formulára na webe mojpobox.sk. Požadované úradné dokumenty zanesiete osobne, prípadne pošlete poštou, na adresu sídla firmy. Ďalším krokom bude vystavenie 100% zálohovej faktúry na vás ako fyzickú osobu – faktúru je následne potrebné uhradiť buď hotovosťou, alebo prevodom na účet firmy. O kroky v podobe vášho prihlásenia na trvalý pobyt v Bratislave na miestnom úrade sa už postará firma a vy budete o výsledku informovaní emailom. Na záver ostáva už len vybavenie nového občianskeho preukazu a výmena dokladov za tie s novou adresou – to už je ale plne vo vašej kompetencii.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať