Transparentné displeje – budúcnosť reklamy?

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Transparent
Foto: techfresh.net

BRATISLAVA 29. januára (WEBNOVINY) – Samsung predstavil nový priehľadný 46-palcový LCD panel. Vyznačuje sa kontrastným pomerom 4 500:1, HD rozlíšením (1366 x 768) a 70-percentným farebným gamutom (rozsah farieb, ktorý je technológia schopná zobraziť). Získal zaň ocenenie za inováciu na veľtrhu CES 2012.

Transparentný LCD panel je využiteľný v maloobchodných reťazcoch, napríklad pre výklady, reklamné pútače, alebo ako platforma pre dvere na staniciach a zastávkach hromadnej dopravy. Bude použitý aj v ďalších aplikáciách, vrátane elektronických reklamných tabúľ, informačných okienok, lekárskeho vybavenia, elektronických značiek a v mobilných zariadeniach.

Podľa prieskumu trhu spoločnosti Display Bank očakáva trh s priehľadnými displejmi rast z 0,9 miliardy dolárov v roku 2015 na 87 miliárd dolárov v roku 2025. Ich reklamné využitie by mohlo vyzerať približne takto:

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať