Úspešná je Partička aj Panelák, tvrdia Markíza a JOJ

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, Markíza
TV Markíza Foto: ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 15. februára (WEBNOVINY) – TV JOJ je jednotkou na trhu v oblasti výroby pôvodných slovenských seriálov a Panelák je jej dlhodobým strategickým projektom, ktorý má vo vysielacej štruktúre televízie svoje pevné miesto. Prvá časť novej série, ktorú TV JOJ odvysielala v pondelok večer, dosiahla podiel takmer 22 percent. Panelák uprednostnili mladší diváci, najmä muži, v cieľovej skupine mladých mužov 15 až 34 prekročil podiel 30 percent, v cieľovej skupine mužov 35 až 44 s podielom takmer 27 percent Panelák porazil konkurenčnú telenovelu, uvádza PR oddelenie TV JOJ. Víťazom bol aj v Trenčianskom kraji 12 až 54 s podielom 32,5 percenta, podiel nad 30 percent získal aj v Bratislavskom kraji 12 až 54 (32 percent). Sledovanosť Paneláku na rozdiel od konkurencie stúpala smerom na západ od stredu Slovenska, s vyšším počtom obyvateľov, s vyšším vzdelaním a k mladším ročníkom.

V pondelok úspešne odštartovala aj novinka Chutíš mi. Úvodný diel získal nadpriemerný podiel 29,4 percenta, pričom dominoval najmä medzi mladšími divákmi. Zvíťazil napríklad medzi mladými mužmi 25 až 34 s podielom 35,7 percenta i medzi mladými ženami 15 až 24 s podielom 36,1 percenta. Šou bola jednotkou na trhu napríklad aj v Bratislavskom kraji s podielom 36,2 percenta, Banskobystrickom kraji s podielom 38,9 percenta, Trnavskom kraji s podielom 32,4 percenta, či v Žilinskom kraji s podielom takmer 36 percent, informovala JOJ..

Ako TV JOJ dodáva, Chutíš mi pokračuje dnes o 18:00 hod., Panelák tradične o 20:15 hod. a hneď po Paneláku o 21:15 hod. na divákov dnes večer čaká seriálová novinka s Tomášom Maštalírom v hlavnej úlohe – Dr.Ludsky.

Pozíciu absolútnej jednotky si podľa PR oddelenia TV Markíza suverénne udržuje seriál Tisíc a jedna noc, ktorý sledovalo viac ako 1 milión divákov v 12+. Prvá časť dosiahla hodnoty 21,8/47,6 percenta (v 12+), druhá mala 23,4/51,7 percenta (v 12+). Seriál Tisíc a jedna noc tak s obrovským náskokom predstihol premiérovú časť seriálu Panelák, ktorý dosiahol share 18,1% (12+). Rovnako úspešný bol seriál Tisíc a jedna noc a u divákov 12 až 54 s nasledovnými hodnotami: prvá časť 15,3/41,4 percenta, druhá časť 16,9/45,2 percenta.

Nočné Televízne noviny s takmer 800 tisíc divákmi v 12+ dosiahli hodnoty 16,8/48,6 percenta, čo je rekordný share a druhý najlepší rating od začiatku vysielania relácie. Obe hodnoty 12,8/43,7 percenta (12 až 54) sú tretími najlepšími v danej cieľovej skupine taktiež od začiatku vysielania.

Diváci si s veľkým záujmom pozreli Partičku, ktorá dosiahla v 12 až 54 hodnoty 9,1/40,3 percenta a stala sa tretím najsledovanejším nespravodajským programom z celej ponuky slovenských televízií. Lídrom trhu v danom vysielacom čase bola aj premiérová časť šou Bez servítky, ktorou odštartoval týždeň varenia s glosátormi a moderátorkou relácie Adela show. Úvodnú časť sledovalo takmer pol milióna divákov v 12+ (10,2/30,7 percenta), čím relácia predstihla premiéru nového konkurenčného formátu Chutíš mi, ktorý dosiahol share 25,3 percenta (12+). Hodnoty Bez servítky v 12 až 54 dosiahli 8,2/31,5 percenta.

Markíza dosiahla v pondelok celodenný podiel 36,4 percenta, podiel v prime time sa vyšplhal až na 42,1 percenta (12 až 54), informovalo PR oddelenie televízie..

Uplynulý týždeň znamenal pre televíziu DOMA nový rekord. V nedeľu dosiahla u žien 12 až 54 najvyšší nedeľný share (shr 4,4 percenta) a druhý najvyšší share u divákov 12 až 54 (shr 3,1 percenta). Nedeľný večerný film Láska cez internet sa stal historicky štvrtým najsledovanejším filmom na DOMA u divákov 12 až 54 (1,6/4,3%) a piaty najsledovanejší u žien 12 až 54 (2,2/6%).

V historickej desiatke nedeľných filmov u žien 12 až 54 sa z poslednej nedele objavili až tri filmy: Okrem spomínanej Lásky cez internet aj nadväzujúca Láska a iné pohromy (2/8,8 percenta – historicky piaty najsledovanejší nedeľný film u žien 12 až 54) a popoludňajší film Kúzlo ženy (1,7/7,4 percenta).

Valentínsky víkend na DOMA dosiahol najvyšší víkendový share u žien 12 až 54 (shr 4,1 percenta) a druhý najvyšší víkendový u divákov 12 až 54 (shr 2,9 percenta), informovalo PR oddelenie TV Markíza

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV JOJTV Markíza