Uzávierka súťaže Podnikové médium roka 23. marca 2018

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Gtf_2590.jpg
Podnikové médium roka

BRATISLAVA 12. marca 2018 (WBN/PR) – Klub podnikových médií vyhlásil 15.ročník súťaže formátov internej a externej komunikácie Podnikové médium roka. Uzávierka prihlášok je do 23. marca. Práce môžu prihlasovať firmy, podniky, agentúry, ale i štátne aj mimovládne organizácie, mestá a obce. Až 13 súťažných kategórií dáva veľký priestor pre prihlásenie skoro všetkých foriem komunikácie bez rozdielu cieľovej skupiny, ktoré podniky vydali v minulom roku.

Súťaž je určená pre široké spektrum foriem korporátnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácií v online prostredí. Firemné, či produktové web stránky, facebookové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je aj audiovizuálna prezentácia.

Gtf_2597.jpg
Podnikové médium roka

Súťaž nie je určená len komerčným subjektom, svoje práce prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie. V minulom roku bolo celkovo prihlásených viac ako 294 prác.  Víťazi z minulého roka podľa kategórií sú uvedení nižšie.

Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už po 15. krát v spolupráci s Non-Stop production.  Prihlásené práce posudzuje 5 členná odborná porota. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul  Podnikové médium roka.

Bližšie informácie:

www.facebook.com/podnikovemediumroka
www.podnikovemedium.sk

Gtf_2589.jpg
Podnikové médium roka

Príloha: Výsledky súťaže za rok 2016

Výsledky Podnikové médium roka 2016

TEAM: – Východoslovenská energetika Holding a.s. / Podnikové noviny
Tatrabankár – Tatra banka, a.s. / Podnikový magazín – interná komunikácia
In Vitro – Alpha Medical s.r.o. a MAGNUS – J&T Banka, a. s. / Podnikový magazín – externá komunikácia
Tatry Magazín – Region Liptov/ Časopisy neziskových a rozpočtových organizácií
www.sala.sk – Mesto Šaľa / Webové stránky a intranet
Plodinový katalóg – Syngenta Slovakia / Podniková brožúra
Kalendár „Vzorkovník“  –  SCP Ružomberok / Podnikový kalendár
Film Pamätníci – Mores resort, a.s. / Audiovizuálna prezentácia
Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe – Žilinský samosprávny kraj / Virál
DATALAN, a.s. / Výročné správy
Allianz TV – Allianz – Slovenská poisťovňa a.s. / Elektronický magazín
Správa vo fľaši – Heineken Slovensko  / Voľné formy
Lidl Slovenská republika / Facebookové stránky

ŠPECIÁLNE CENY:
Grand Prix 2016 Podnikové médium roka:  Tatry Magazín – Region Liptov
Cena za najlepšiu obsahovú stránku: Syninfo – Syngenta Slovakia
Cena Klubu podnikových médií za najlepšiu grafickú stránku: Uspieť môže každý – KPMG Slovensko
Cena kúpeľov Brusno za invenčné postupy pri tvorbe: Správa vo fľaši – Heineken Slovensko
Cena predsedu poroty: MAGNUS – J&T Banka, a. s.
Cena hlavného mesta Bratislava pre ojedinelé médium miest a obcí:  Ľupčianske zvesti –  Obec Slovenská Ľupča
Najúspešnejšia spoločnosť v oblasti podnikových médií za rok 2016:  Heineken Slovensko
Cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií: Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe – Žilinský samosprávny kraj
Detská cena Žirafa za pomoc deťom v núdzi: Občianske združenie Želaj si!

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať