V pivovare Hurbanovo sa počas DOD vypilo 6000 litrov piva

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Heineken LOGO nové
Heineken LOGO nové

BRATISLAVA 26. septembra (WBN/PR) – Deň otvorených dverí v hurbanovskom pivovare si za tri roky svojej existencie získal množstvo priaznivcov. „Sme veľmi radi, že náš pivovar opäť navštívili tisícky milovníkov zlatého moku. Zažili sme skutočne fantastický deň v spoločnosti všetkých pivných fajnšmekrov a milovníkov skvelej zábavy, pre ktorých sme pripravili množstvo atrakcií, “ hovorí Jana Hypšová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Počas tretieho ročníka sa v prepočte vypilo rekordných viac ako 12 000 veľkých pív! U návštevníkov dominoval Heineken, Zlatý Bažant10% a Bažant Radler.

Prehliadkovú trasu hurbanovského pivovaru absolvovalo v sprievode odborníkov z pivovaru viac ako 2500 milovníkov zlatého moku. Na vlastné oči mohli vidieť nielen to, v čom sa pivo varí, ale aj to, ako funguje plniaca linka. Návštevníci mali možnosť počas Dňa otvorených dverí 2012 stretnúť aj obchodného sládka Karola Franceho, ktorý vo svojej Abecede pivára prezradil tajomstvá výroby piva, správnej starostlivosti a podávania zlatého moku.

Kulinárska šou majstra kuchára v stane s názvom Pivné zážitky dokázala, že dobré pivo nepatrí len do pohára, ale je aj skvelou ingredienciou v kuchyni. Heineken Draughtmaster Martin Meliš ukázal návštevníkom pivovaru špeciálny holandský spôsob čapovania piva Heineken.

Svoje miesto na podujatiach spoločnosti HEINEKEN Slovensko má už tradične podpora rozumnej konzumácie alkoholu prostredníctvom aktivít programu Pite rozumne. Počas Dňa otvorených dverí spoločnosť odštartovala novú aktivitu s názvom „MÁŠ UŽ DOSŤ rokov na to, aby si pil rozumne?“, ktorou zamedzila predaj piva mladistvým. Mladí ľudia sa preto pri objednávke piva v stánkoch na podujatí stretávali s otázkou na svoj vek a museli sa preukázať občianskym preukazom. Ak mali nad 18 rokov dostali na ruku náramok, aby na rovnakú otázku pri ďalšom nákupe nemuseli odpovedať znova. V areáli nechýbali ani IQ hliadky v kostýmoch policajtiek, ktoré dohliadali na to, aby si návštevníci podujatia vychutnávali pivo rozumne. V IQ stane boli pre záujemcov pripravené špeciálne okuliare simulujúce videnie pri hladine 1.3 promile alkoholu v krvi.

Deň otvorených dverí v pivovare Hurbanovo mal aj pravú festivalovú atmosférou. O zábavu sa starali hudobné skupiny: Replay band, Billy Barman, Hex a headlinerom podujatia bola skupina Desmod.

Pripravené boli rôzne súťaže pre dospelých aj deti, ktoré sa počas celého dňa zabávali v detskej aréne s množstvom atrakcií, horolezeckou stenou, vystúpením folklórneho súboru či kúzelníkom. Záujem o detskú fun zónu prejavila približne tisícka detí. Celým podujatím sprevádzal moderátor Tomáš Karpel.

Skvelú atmosféru na treťom ročníku Dňa otvorených dverí v pivovare Hurbanovo sprevádzali smiech, skvelá nálada a dobré jedlo. Pivovar Hurbanovo a HEINEKEN Slovensko ďakuje všetkým milovníkom zlatého moku za návštevu a už teraz sa teší na ďalší ročník tohto príjemného podujatia.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Billy Barman
Firmy a inštitúcie Heineken Slovensko