Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Paul Manafort
Paul Manafort - bývalý šéf prezidetnskej kampane Donalda Trumpa. Foto: archívne, SITA/AP

Video: Televízia ABC News omylom prišila Manafortovi päťnásobnú vraždu

NEW YORK 21. júna (WebNoviny.sk) – Americká televízna stanica ABC News sa ospravedlnila za zverejnenie textovej správy na spodku obrazovky, že bývalý šéf volebného štábu Donalda Trumpa Paul Manafort sa priznal k zabitiu piatich ľudí.

Informáciu odvysielala v stredu v čase, keď naživo pokrývala stretnutie Trumpa s kongresovými lídrami. Trump na stretnutí oznámil, že podpíše výkonné nariadenie, ktoré ukončí rozdeľovanie rodín imigrantov stíhaných za nelegálne prekročenie hraníc.

Televízia podľa vlastných údajov momentálne skúma, ako sa správa mohla dostať do vysielania. Zároveň sa ospravedlnila divákom i Manafortovi.

Bývalý šéf Trumpovho volebného štábu čelí viacerým obvineniam z prania špinavých peňazí, daňového podvodu či nezákonného lobingu, nie však zo zabitia či vraždy.

Odporúčané články

Americkí nacionalisti plánujú ďalšie demonštrácie, minuloročné zhromaždenie sa skončilo tragicky Bývalý šéf Trumpovej kampane Manafort čelí ďalšiemu obvineniu, pred procesom ovplyvňoval svedkov

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Aktuálne správy

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies