365.bank si odnáša prvé a druhé miesto za svoju launch kampaň v súťaži Zlatý středník

365_2.jpg
365.bank

Prvá online kampaň 365 banky s názvom Dnešný Slovák, v ktorej zosobnila predstaviteľa dnešného moderného „mobile first“ bankového klienta, získala ocenenie Zlatý středník. V kategórii Finančné služby jej patrí prvé miesto a v kategórii Webové služby obsadila druhú priečku. Zlatý středník každoročne vyhodnocuje interné a externé firemné médiá a vyberá najlepšie komunikačné projekty v Českej republike aj na Slovensku.

Cieľom kampane bolo osloviť potenciálnych klientov banky, a to prostredníctvom vzorového klienta reprezentujúceho charakteristiky našich prvých betatesterov – mužov aj žien. Nazvali sme ho Dnešný Slovák a Dnešná Slovenka a s ich vlastnosťami, životným štýlom, postojom k peniazom či dokonca s výzorom sa mali možnosť porovnať aj ostatní. Na tento účel sme vyvinuli samostatnú microsite a výsledkom celého procesu bola percentuálna zhoda a možnosť stiahnuť si aplikáciu našej banky,“ vysvetľuje Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.

Z výsledkov prieskumu vyšpecifikovala banka vlastnosti dnešných Slovákov a vytvorila 360-stupňový model ich podobizne. Dnešného Slováka zosobnil Peter Lupták, ktorý má 33 rokov, býva a pracuje v Bratislave, má byt na hypotéku a pôsobí v oblasti IT. Využíva mobilnú aplikáciu a účet má zadarmo. Predstaviteľkou dnešnej Slovenky sa stala 32-ročná Zuzana Horváthová, ktorá má podobný vzťah k financiám ako Peter. Je cashless, za účet nič neplatí a využíva bankovú aplikáciu.

Kampaňou Dnešný Slovák odštartovala banka, ako nováčik na trhu, svoju online komunikáciu, za čo získala prvé a druhé miesto v súťaži Zlatý středník, ktorá oceňuje najlepšie komunikačné projekty v Česku a na Slovensku.

Ocenenie Zlatý středník si veľmi vážime a je pre nás záväzkom do našej ďalšej práce. 365 totiž tvoríme pre všetkých dnešných Slovákov a Slovenky, ktorí keď si vedia zavolať taxík cez mobilnú aplikáciu, chcú mať v mobile aj celú banku. Aj vďaka tomu sme sa stali synonymom digitálneho bankovníctva na Slovensku. Takýto pozicioning budeme naďalej rozvíjať a bude nám ho pripomínať i toto ocenenie,“ uvádza Gáliková.

Galavečer súťaže Zlatý středníksa uskutočnil 9. septembra v Prahe a vyhodnotil najlepšie komunikačné projekty v 34 kategóriách. O víťazoch rozhodla odborná porota, ktorá posudzovala prihlásené práce naprieč jednotlivými odvetviami. Tento rok do súťaže prišlo viac ako 400 prihlášok komunikačných projektov.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Linda Valko Gáliková
Firmy a inštitúcie 365 bank