Finančná správa posilňuje call centrum, ľudia volajú kvôli podávaniu daňových priznaní

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Call centrum
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Finančná správa vyzýva svojich klientov, aby boli trpezliví, nápor je enormný a pracovníci sa snažia vybaviť každého v čo najkratšom čase. Iba na otázky z oblasti technickej podpory pri elektronickom podávaní dokumentov zamestnanci finančnej správy vybavili za tri marcové týždne vyše 7 100 podaní.

„Daňovníci sa najviac zaujímajú o spôsob uplatnenia si bonusov na deti, ako aj bonusov zo zvýšenej splátky úrokov na bývanie.Tradične je veľký záujem aj o informácie o dani z príjmov fyzických osôb, kde sme vybavili viac ako 6 700 otázok,“ hovorí vedúci komunikačného oddelenia finančnej správy Radoslav Kozák.

Stúpa tiež záujem o tému príjmov zo zamestnania a otázky s tým súvisiace, kde finančná správa vybavila v marci viac ako 5 300 podaní. Celkovo call centrum finančnej správy za prvé tri mesiace tohto roka vybavilo vyše 63 tisíc podaní daňovníkov.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Finančná správa SR