Vynovená značka Terno zastreší aj Moju Samošku a Hypernovu

Nakupovanie
Júlový pokles cien potravín nastal podľa zverejnených informácií napriek suchému a extrémne teplému počasiu, ktoré neprospievalo hlavné úrode ovocia a zeleniny, či ďalších plodín ako kukurica, ale aj zemiaky. Foto: ilustračné, Thinkstock

BRATISLAVA 15. apríla (WebNoviny.sk) – Predajne Terno, Moja Samoška a Hypernova budú mať spoločnú značku. Po schválení Protimonopolným úradom SR sa ňou stane najsilnejšia značka skupiny Terno s novým logom, ktoré spoločnosť Terno real estate predstavila spoločne s otvorením novej predajne v Trnave. Cieľom tohto kroku má byť podľa firmy zefektívnenie komunikačných aktivít.

Jednotlivé prevádzky Terno, Moja Samoška a Hypernova, po prerokovaní podmienok s nájomcami nákupných centier, prejdú komplexnou zmenou postupne. Rebranding sa má okrem zmeny loga dotknúť aj exteriérových a interiérových priestorov. Postupný rebranding spoločnosť spustí v letnom období.

Supermarkety Terno, obchody Moja Samoška a hypermarkety Hypernova prechádzajú v tomto roku pod správu nového investora. Ním je spoločnosť Sandberg Capital prostredníctvom svojho investičného fondu. Pôvodným vlastníkom a prevádzkovateľom obchodov bola spoločnosť Diligentia R.C. a jej vlastník, cyperská firma Condorum. Spoločnosť Sandberg Capital vytvára a spravuje domáce a zahraničné alternatívne investičné fondy.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom