Zisk spoločnosti Panasonic sa zvýšil o 16 percent

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V Berlíne začína veľtrh IFA
Zamestnanec spoločnosti Panasonic kontroluje funkčnosť špeciálnych okuliarov na sledovanie 3D filmu na 3D televízore. Panasonic je jednou z mnohých spoločností, ktorá sa predstaví na dnes začínajúcej obchodnej výstave IFA v Berlíne. IFA je najväčší svetový veľtrh spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov. Potrvá do 8. septembra. Foto: AP Photo/Gero Breloer

TOKIO 31. októbra (WEBNOVINY) – Japonská spoločnosť Panasonic Corp zaznamenala v období od júla do septembra zvýšenie svojho prevádzkového zisku o 16 % po tom, čo sa preorientovala zo stratovej výroby televízorov a začala sa viac zameriavať na výrobu batérií, domácich spotrebičov a inej než spotrebnej elektroniky.

Panasonic tak vykázal v sledovanom období prevádzkový zisk 48,8 mld. japonských jenov (JPY). V rovnakom období minulého roka dosiahla spoločnosť zisk 42 mld. JPY. Analytici oslovení v prieskume agentúry Reuters však očakávali zisk na úrovni 55,6 mld. JPY.

Spoločnosť zároveň znížila výhľad prevádzkového zisku pre celý tento rok. Podľa aktualizovaných údajov by mal Panasonic dosiahnuť v tomto roku zisk 140 mld. JPY. V predchádzajúcej predpovedi firma predpokladala, že jej prevádzkový zisk za celý rok bude na úrovni 260 mld. JPY.

Šéf spoločnosti Panasonic Kazuhiro Tsuga momentálne pripravuje nový plán, podľa ktorého by sa japonská firma mala zbaviť stratových alebo málo ziskových divízií.

(1 EUR = 103 JPY)

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Panasonic