Škoda v Ženeve predstavila nové logo a dizajnový smer

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Škoda Vision D koncept
Foto: Škoda

BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) – Konceptom Vision D nám chce mladoboleslavská automobilka naznačiť, ako budú vyzerať jej autá v budúcnosti. Blízkej budúcnosti. Podobný automobil by sa totiž mal v ponuke objaviť už na budúci rok. Auto má rozmery podobné súčasnej Octavii, takže sa možno pozeráte na jej nástupcu.

Každopádne, podľa zástupcov automobilky sa tento koncept do výroby nedostane. Na sériové modely sa však prenesie množstvo detailov z konceptu Vision D. Táto dizajnová štúdia je totiž nositeľom nového dizajnového smeru automobilky. Pri pohľade na koncept Vision D si ale môžete všimnúť, že nejde o žiadnu dizajnovú revolúciu, ale skôr o evolúciu súčasného dizajnového štýlu Škodovky.

Škoda Vision D koncept
Foto: Škoda

Foto: Škoda

Škoda Vision D koncept
Foto: Škoda

Foto: Škoda

Škoda Vision D koncept
Foto: Škoda

Foto: Škoda

Škoda Vision D koncept
Foto: Škoda

Foto: Škoda

Nové je aj logo automobilky. Samozrejme, okrídlený šíp ostáva, no jeho vizáž bola mierne upravená, aby logo pôsobilo hodnotnejšie. Ako bude nové logo vyzerať v skutočnosti, budeme môcť vidieť na autách mladoboleslavského výrobcu v roku 2012.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto