Vedomostná súťaž Škoda Service Challenge

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V strede Ing. Róbert Hukel – Vedúci oddelenia afte
V strede Ing. Róbert Hukel – Vedúci oddelenia aftersales - obklopený výhercami.

BRATISLAVA 2. decembra (WBN/PR) – Koncom novembra tohto roka sa v nitrianskom školiacom stredisku spoločnosti Škoda Auto Slovensko uskutočnilo národné finále vedomostnej súťaže Škoda Service Challenge. Išlo o historicky prvý ročník súťaže takéhoto charakteru, ktorý zorganizovala spoločnosť Škoda Auto. Celkovo sa do súťaže zapojilo 38 krajín a jej veľké finále sa bude konať na jar budúceho roka v Mladej Boleslavi.

Vedomostná súťaž Škoda Service Challenge bola určená pre najlepších servisných poradcov a mechanikov z celého Slovenska. O postupe do národného finále rozhodli výsledky predchádzajúcich korešpondenčných kôl, ktorých sa zúčastnilo celkovo 153 účastníkov. Na základe vyhodnotenia zaslaných odpovedí bolo do Nitry pozvaných najlepších 6 mechanikov a 6 servisných poradcov – prijímacích technikov.

Národné finále Škoda Service Challenge sa uskutočnilo 22. až 23. novembra v nitrianskom školiacom stredisku Škoda Auto Slovensko. Od začiatku čakalo na každého súťažiaceho v areáli školiaceho strediska päť stanovíšť s úlohami, ktoré úzko súviseli s ich každodennou náplňou práce. Najlepším prijímacím technikom sa stal Imrich Szaniszlo z Euromotor, spol. s r.o., Banská Bystrica. Kategóriu mechanik vyhral Jaroslav Kaprálik z IMPA Dolný Kubín, s.r.o. Víťazi oboch kategórií budú našu krajinu reprezentovať aj na budúcoročnom celosvetovom finále v Mladej Boleslavi.

„Vedomostná súťaž Škoda Service Challenge je skvelou príležitosťou pre našich šikovných mechanikov a servisných poradcov, aby predviedli svoje kvality. Zároveň sú podobné súťaže aj motiváciou pre skvalitňovanie služieb poskytovaných servisnými strediskami,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ Škoda Auto Slovensko. „Osobne sa veľmi teším na celosvetové finále v Českej republike, kde sa naši zástupcovia predvedú v konkurencii svojich kolegov z ďalších 37 krajín,“ doplnil Baumgartner.

Škoda Service Challenge je vedomostná súťaž, do ktorej sa mohli zapojiť všetci mechanici alebo servisní poradcovia, resp. každý zamestnanec pracujúci v oblasti servisu. Hlavnou myšlienkou podujatia je nájsť najlepšieho pracovníka servisu na celosvetovej úrovni. Zároveň sa spoločnosť Škoda Auto snaží prostredníctvom tejto súťaže zvyšovať štandardy poskytovaných servisných služieb.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Robert Baumgartner
Firmy a inštitúcie Škoda Auto