Kampaň s Borbélym zaujala odborníkov i tipérov!

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Laco_effie.jpg
Foto: Niké

BRATISLAVA 6. decembra 2018 (WBN/PR) – EFFIE AWARDS je celosvetová súťaž, v ktorej sa hodnotia najefektívnejšie reklamné kampane. Na Slovensku sa udeľuje od roku 1999. Tento rok tak odborná komisia oceňovala najkreatívnejšie nápady u nás už po 20-krát. A jednu z hlavných cien Zlatú EFFIE získala kampaň stávkovej spoločnosti Niké so známym futbalovým komentátorom Lacom Borbélym.

Pred Niké bola v tomto roku obrovská výzva. Osloviť počas top športových podujatí čo najširšiu škálu klientov. Niké opäť stavila na Chucka Norrisa medzi športovými odborníkmi Laca Borbélyho. Postavila ho pred rôzne limity s cieľom vytvoriť zábavný a silno športový produkt. A výsledok? Kampane Tipérska výdrž a Zimná tipérska výdrž prekonali všetky očakávania.

Snahu kreatívcov Niké ocenila odborná komisia a to tou najhodnotnejšou cenou – zlatou medailou EFFIE! A oslovila aj samotných tipérov. Veď v porovnaní s predchádzajúcimi podobnými akciami sa doň zapojil troj-, či dokonca šesťnásobne vyšší počet tipérov.

A čo si o samotnom ocenení myslí jej hlavný protagonista Laco Borbély? „Priatelia, extrovertne a introvertne ma teší ako môj somatotyp zafungoval. Myslím si, že sa nám podarilo vytvoriť zaujímavú symbiózu, ktorá bola veľmi efektívna v kontexte komerčnej reklamy.“

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Laco Borbély
Firmy a inštitúcie Nike