Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Foto: Ilustračné foto SITA, AP
15. októbra 2014 SprávySlovensko od WBN/PRSITA Diskusia(4)

Kvalitu privátnych značiek z Lidla potvrdili aj novinári

BRATISLAVA 15. októbra (WBN/PR) – Kvalitné a cenovo výhodné výrobky predávané pod privátnymi značkami sú charakteristickým znakom ponuky spoločnosti Lidl. Počas septembrovej tlačovej konferencie venovanej desiatym narodeninám obľúbeného obchodného reťazca sa o tom presvedčilo aj štyridsať novinárov. V rámci programu sa totiž zapojili do slepých testov a svojimi hlasmi rozhodli o stopercentnom úspechu privátnych značiek Lidl.

Respondenti mali počas ochutnávky určiť, ktorá z dvoch vzoriek im chutí viac. Na výber pritom mali produkty podobných parametrov z ktorých vždy jeden bol výrobkom privátnej značky zo sortimentu Lidl a druhý značkovým slovenským produktom. Do testovania boli zaradené Apeninky Tastino (40g za 0,19€), Smotanový jahodový jogurt Milbona (150g/0,44€), Delikatesné viedenské párky Dulano (400g/2,69€), Lovecká saláma Pikok (500g/3,99€) a ich spomenuté ekvivalenty.

Výrobky zo sortimentu Lidl zvíťazili v pomere 4:0 s priemernou úspešnosťou 82% hlasov. Najvýraznejšie zástupcov mediálnej obce presvedčili viedenské párky Dulano (získali 91% hlasov) a jogurt Milbona (89%). Viac ako trom štvrtinám respondentov chutili v slepom teste apeninky Tastino a 71% novinárov uprednostnilo pred výrobkom známeho mäsokombinátu loveckú salámu Pikok.

Privátne značky sú pre náš obchodný model kľúčové, tvoria viac ako 80 percent sortimentu. Naši zákazníci vedia, že privátne značky Lidl znamenajú výhodný pomer kvalita – cena,” uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl a dodal: “Pri týchto produktoch predávaných exkluzívne v našej obchodnej sieti dokážeme kontrolovať ich zloženie a kvalitu. Podieľame sa totiž na ich receptúrach a poznáme aj proces výroby.” Lidl ročne realizuje približne 3500 laboratórnych testov a neohlásené audity u dodávateľov.

Z internetového prieskumu švajčiarskej spoločnosti ICERTIAS vyplynulo, že Lidl je najkvalitnejším medzinárodným maloobchodným reťazcom pôsobiacim na Slovensku. Lidl vďaka názoru väčšiny z 1200 respondentov získal päťhviezdičkovú medailu kvality QUDAL. Spomenutý prieskum skúma ponuku a spokojnosť s kvalitou služieb tak, ako ich vnímajú opýtaní.

Foto: Lidl Slovenská republika, v.o.s.

Odporúčané články

Víťazi druhého ročníka súťaže o ihriská Žihadielka sú známi Bude naozaj sladko! Do Lidl Cukrárne prichádza Veronika Bušová

Témy

Diskusia

11S Presne,tak mäsove výrobky sú sami glutaman,najlepšie sú slovenske výrobky,preto najradšej kupujem u nás v samoške,kde majú len slovenské výrobky bez glutamanov,pretože mám zdravotné problémy!!!!!! výrobky bez glutamanu v Lidli nedostanete... chuť môže byť dobrá, ale koľko chémie zožrali, to nepovedali... Lidl zámerne nepredáva kvalitné slovenské výrobky. A keď povedali , ktoré im chutili, mali napísať aj ktoré im nechutili. Ináč je to len o jedna baba povedala... posorovateľ Kvalitu potvrdili aj novinári. No to už sú mi kapacity tí novinári. Najnedôveryhodnejšia skupina zapredancov, ktorí za misu šošovice zapredajú aj vlastnú mater.
Zobraziť celú diskusiu

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

Ankety

Opäť sa začalo hovoriť o Mečiarových amnestiách, mali by ich podľa vás zrušiť?

Aktuálne témy

Mňamky-recepty

DRAN.sk

Dámskajazda

NAJKY.sk

Podnikam.sk

Autolike.sk

najAPPKY.sk

Byvanie je hra

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...