Letisko Heathrow sa ospravedlnilo cestujúcim za chaos, čakali v dlhých radoch, strácala sa im batožina a lety meškali

Letisko Heathrow
Zástupy ľudí na londýnskom letisku Heathrow. Foto: SITA/AP

Londýnske letisko Heathrow sa v pondelok ospravedlnilo pasažierom, ktorých cesty ovplyvnil nedostatok personálu na najrušnejšom britskom letisku.

Zároveň varovalo, že v prípade pokračovania chaosu môže požiadať letecké spoločnosti o zrušenie väčšieho počtu letov počas letného obdobia.

Úroveň služieb bola neprijateľná

Letisko uviedlo, že úroveň služieb bola v ostatných týždňoch mnohokrát neprijateľná – cestujúci čakali na odbavenie v dlhých radoch, lety meškali a mnohým pasažierom sa batožina stratila alebo prišla neskoro.

„Chceme sa ospravedlniť všetkým cestujúcim, ktorých sa to týkalo,“ uviedlo letisko.

Rastúci dopyt po letnom cestovaní po dvoch rokoch cestovných obmedzení spojených s ochorením COVID-19 „zavalil“ letecké spoločnosti a letiská v Európe.

Viaceré spoločnosti prepúšťali

Viaceré spoločnosti totiž po nástupe pandémie prepustili pilotov, palubných sprievodcov, odbavovací personál, pozemný personál a manipulantov s batožinou.

Letisko Heathrow uviedlo, že už v novembri začalo s náborom pracovníkov. Očakáva, že množstvo bezpečnostného personálu dosiahne do konca júla stav spred pandémie koronavírusu.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Letisko Heathrow