Novinka – Anticol 2x efekt Zázvor

Foto: Nestlé

BRATISLAVA 18. októbra (WBN/PR) – Ranné hmly, žltnúce lístie, miznúce slnečné lúče – to všetko naznačuje, že opäť prichádza jeseň. Tá so sebou žiaľ neprináša iba romantické prechádzky v parku, ale tiež nepríjemné prechladnutia a bolesti hrdla. Nenechajte nič na náhodu a vychutnajte si jeseň naplno s funkčnými bonbónmi Anticol 2x efekt, teraz s novou príchuťou Zázvor.

Bonbóny Anticol sú jedinečné svojím zložením. Mentolové furé s príchuťou zázvoru je obohatené o zinok a eukalyptus, takže prispieva k podpore normálneho fungovaniu imunitného systému a pomáha upokojiť podráždené hrdlo.

Foto: Nestlé

Anticol 2x efekt v sebe ukrýva tekutú náplň, teraz po novom aj s intenzívnou zázvorovou príchuťou, ktorá vás hrejivo pohladí a príjemne naladí.

Dáte prednosť novej príchuti zázvoru, ktorá je zjemnená prímesou medu? Alebo zostanete verní čiernym ríbezliam, medu & citrónu, či osvedčenej extra silnej príchuti? Vďaka praktickému baleniu sa bonbóny Anticol 2x efekt pohodlne vojdú do kabelky aj do vrecka, takže vás môžu sprevádzať chladnými ránami aj veternými a upršanými dňami. Užívajte si jeseň plnými dúškami!

Funkčné bonbóny Anticol 2x efekt Zázvor nájdete v obchodoch v odporúčanej cene 0,75 EUR.

O spoločnosti Nestlé

Nestlé, medzinárodná potravinárska spoločnosť s centrálou vo Švajčiarsku, vstúpila do českej potravinárskej výroby ako strategický investor začiatkom 90. rokov 20. storočia. Nestlé Česká republika taktiež pôsobí aj na slovenskom trhu. V Českej republike Nestlé vyrába v závodoch ZORA Olomouc a SFINX Holešov čokoládové a nečokoládové cukrovinky pod značkami ako ORION, MODRÉ Z NEBA, ŠTUDENTSKÁ PEČAŤ, DELI, MARGOT, BON PARI, JOJO, LENTILKY. Nestlé tiež prináša na český a slovenský trh aj ďalšie značkové potraviny – tyčinky KIT KAT, rozpustnú kávu NESCAFÉ, kulinárske výrobky MAGGI, dojčenskú, detskú aj klinickú výživu NESTLÉ, potravu pre domáce zvieratá PURINA, FRISKIES a DARLING a prémiové zmrzliny MÖVENPICK. Rastúcu obľubu si získavajú kávové kapsľové systémy, ako NESCAFÉ DOLCE GUSTO a prémiový systém NESPRESSO. Raňajkové cereálie NESTLÉ FITNESS alebo nové GRANKO uvádza na trh spoločnosť Cereal Partners Czech Republic, spoločný podnik Nestlé a General Mills. Viac na www.nestle.sk.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Nestlé